جمعه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۸
nextpay
nextpay

۱۰ اشتباه خطرناک در بازاریابی اینترنتی-بخش سوم

 ۱۰ اشتباه خطرناک در بازاریابی اینترنتی بخش سوم

اشتباه سوم

پرس و جو نکردن و عمل نکردن به نظرات بازدید کنندگان

این اشتباه هم بسیار خطرناک است و شخصا پرس وجو و سپس عمل به بازخورد بازدید کننده بسیار حیاتی است.اکثر مردم فراموش میکنند که بازدید کننده باید چیزی را که میبیند دوست داشته باشد و هیچ چیزی غیر از این مهم نیست.
این مثال در دنیا واقعی هم صادق است مدتی قبل یک وب سایت راه اندازی کردم که از Frame استفاده شده بود و خیلی سعی کردم از نظر فنی تمام جوانب را در نظر بگیرم.

من میدانستم که Frame مشکلاتی برای بازدید کننده ایجاد میکند بناراین وقت زیادی صرف شد تا بهینه سازی انجام شود.ولی بعد از پرس و جوی نظرات بازدید کنندگان، متوجه شدم آنها از این Frame ها متنفر هستند! نکته مهم این است که تا قبل از دریافت نظر بازدید کنندگان، از این موضوع اطلاع نداشتم.از نظر من همه چیز خوب بود ولی غافل از اینکه اکثر بازدید کنندگان با این موضوع مشکل داشته اند.من تمام سایت را طراحی مجدد کردم و دیدم بلافاصه میزان بازدید از سایت افزایش یافت.

شما از ارزش بازخورد مشتریان شگفت زده خواهید شد، کافی است از آنها بپرسید. به خاطر داشته باشید که بازدید کنندگان سایت شما، کسانی هستند که خدمت و محصولات شما را خواهند خرید و بدون توجه به آنچه شما تصور میکنید، این بازدید کنندگان، ارزش واقی تجارت شما را رقم خواهند زد.

به این نکته نیز توجه داشته باشید که شاید ما با یک سری تغییرات در ساختار وب سایت خود باعث زیبایی آن شویم،و دقت کنید که در نظر ما زییا است،باید دید که بازدید کنندگان وب سایت این تغییرات را چطور میبینند.پس همیشه دقت کنید که وب سایت را بر اساس علایق شخصی طراحی نکنیم،بلکه بر اساس علایق کاربران و استاندارد های موجود طراحی کنیم.

ادامه دارد

پیشنهاد میکنیم سایر مباحث این مقاله را مطالعه بفرمایید.

بخش اول

بخش دوم

دنیای آی تی

nextpay

درباره امید علیمحمدی

این مطالب را نیز ببینید!

در مورد نرم افزار و شغل خود اطلاعات داشته باشید

در مورد برنامه ای که استفاده میکنید اطلاعات داشته باشید همیشه برام سوال بود که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *